.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مدیر منطقه ؛
مسئولین واحد های ستادی ، تاسیسات و مراکز بهره برداری منطقه 9 عملیات انتقال گازگردهم آمدند
مسئولین واحد های ستادی ، تاسیسات و مراکز بهره برداری منطقه 9 عملیات انتقال گازگردهم آمدند

شمال نیوز : مسئولین واحد های ستادی ، تاسیسات و مراکز بهره برداری منطقه 9 عملیات انتقال گاز ، به منظور ارزیابی عملکرد سال 93 و چشم انداز سال اینده در سالن کنفرانس تاسیسات تقویت فشار گاز رشت گردهم آمدند .

به گزارش روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز ، دکتر ابراهیم زاده در این نشست با تاکید بر اخلاق مداری در محیط کار و لزوم ارتقای نگرش به آن گفت : مهمترين مبنا در پيشرفت اخلاق اداري تصحيح بينش كاركنان نسبت به خودشان، مردمان، مسؤلان و وظايف شان است.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز، انتظارات از یک همکار با اخلاق را برشمرد و افزود :  احترام به همكاران و رفتار توأم با ادب و نزاكت ،  ارائه انتقاد سازنده و مؤثر در صورت نياز جهت اصلاح و بهبودي ، داشتن وحدت ، صميميت و همدلي با همكاران ، همكاري، مشورت و مشاركت در انجام بهينه وظايف شغلي و سازماني ، توسعه و توانمندي همكاران از طريق انتقال تجارب و تسهيم اطلاعات ، امانتداري و حفظ اسرار همكاران ، امر به معروف و نهي از منكر ، محبت، الفت و صداقت در تعامل و ارتباط با همكاران از مواردی است که اخلاق محوری را در محیط کار نهادینه سازی می کند .

دکتر ابراهیم زاده با تجلیل از همکاران منطقه اظهار داشت : خوشبختانه ما در منطقه از نظر همکاران اخلاق مدار در بسیار غنی هستیم و موفقیت های امروز به همین دلیل بدست آمده است .

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز،  با بررسی مورد به مورد از عملکرد سال 93 واحد های تابعه منطقه در مجموع عملکرد همکاران را مثبت و موفق ارزیابی کرد و در مواردی نیز تذکرات و راهنمایی های لازم را داشته و انتظارات خود را از همکاران در سال آینده بیان نمود .

در این نشست مسئولین واحد های ستادی ، تاسیسات و مراکز بهره برداری منطقه 9 عملیات انتقال نیز با ارائه گزارش جامع از عملکرد حوزه مسئولیت خود از مدیریت موفق دکتر ابراهیم زاده که موجبات موفقیت ،  آرامش و پویایی منطقه را فراهم نمود قدردانی و تجلیل کردند .

در پایان این جلسه ، مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز مهندس عراقی ، شهری و امام به خاطر توجه ویژه به امورمنطقه و تلاش در جهت اختصاص بودجه های لازم جهت پروژه های دردرست اجرای منطقه تقدیر و تشکر نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.